Firemná kultúra

Firemná kultúra Slovenskej pošty sa opiera o históriu, tradície, hodnoty, dokumenty a normy spoločnosti. Zahŕňa v sebe všeobecne uznávané a praxou overené pracovné hodnoty, zásady medziľudských vzťahov a etických princípov, či už smerom do vnútra spoločnosti alebo orientované na zákazníkov.

V našej spoločnosti uznávame hodnoty:

  • Dôveryhodnosť

    Chceme byť dôveryhodným sprostredkovateľom poštových služieb, ktorý uspokojuje meniace sa potreby zákazníkov a ktorý ponúka aj nové produkty a komplexné riešenia s pridanou hodnotou a s vysokou kvalitou služieb pre zákazníka.

  • Prospešnosť

    Vážime si každého zákazníka a hľadáme pre neho tie najlepšie možné riešenia so zámerom dosiahnutia obojstrannej prospešnosti.

  • Zrozumiteľnosť

    Chceme byť prospešnou, dôveryhodnou a profesionálnou spoločnosťou, zrozumiteľnou pre zákazníkov, ktorí budú našu spoločnosť vnímať ako verejnú autoritu.

  • Férovosť

    Hlásime sa k férovému správaniu k svojej konkurencii a podporujeme voľnú a nerušenú hospodársku súťaž.

  • Efektívnosť

    V snahe prispôsobiť sa požiadavkám trhu a uspieť v konkurenčnom boji prechádzame procesmi zmien s cieľom dosiahnutia zefektívnenia poskytovaných služieb, procesov a systému riadenia.

  • Profesionalita

    Staviame na profesionálnom prístupe k zákazníkom a snažíme sa o neustále zvyšovanie kvality poskytovaných služieb svojimi zamestnancami.

Zodpovednosť voči našim zákazníkom podporujeme dodržiavaním Poštárskeho kódexu a Štandardov správania sa, ktoré sú súčasťou firemnej identity.