Priehradkový zamestnanec - Rimavská Sobota 1, Banskobystrický kraj

Pracovné ponuky - Poštové služby

Poskytovanie produktov a služieb SP, a. s., (napr. príjem a výdaj oznámených zásielok, príjem a výplata poštových poukazov, predaj poštových a iných cenín, filatelistického a doplnkového tovaru, tlače, služby SIPO, inkasovanie poplatkov za poštové priečinky, príjem médií a zoznamov od zákazníkov na spracovanie, atď.), poskytovanie produktov a služieb zmluvných partnerov vrátane produktov a služieb PB, a. s. (napr. výplata dôchodkov a dávok sociálneho zabezpečenia, RTVS, poskytovanie služby Western Union, príjem stávok a výplata výhier, predaj žrebov, predaj telefónnych SIM kariet a internetových kariet, dobíjanie kariet mobilných operátorov, ponuka a poskytovanie produktov a služieb PB, a. s., a jej dcérskych spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v sektore poistenia a zaistenia, v sektore prijímania vkladov a v sektore poskytovania úverov uvedené na samostatnej karte typovej pozície „Finančný sprostredkovateľ“ vrátane vykonávania servisu k týmto produktom a službám, výkon činností spojených so službami poskytovaných prostredníctvom POS terminálu, výkon činností spojených s poskytovaním elektronických služieb – napr. IOMO, Ticketportal - predaj vstupeniek na kultúrne a športové podujatia, atď.), kopírovacie služby, vykonávanie pokladničnej služby a operácií, vedenie stanovenej evidencie, ponuka produktov a služieb SP, a. s., a jej zmluvných partnerov, poskytovanie informácií o nich a pod. Na základe pokynu vedúceho pošty vykonáva činnosti zamestnanca pokladničných služieb alebo pokladníka pošty uvedené na samostatnej karte typovej pozície „Zamestnanec pokladne pošty“ a zamestnanca back office na pošte uvedené na samostatnej karte typovej pozície „Zamestnanec back office na pošte“.

Informácie o pracovnom mieste

Forma právneho vzťahu
Pracovný pomer
Názov typovej pozície
Priehradkový zamestnanec
Miesto výkonu práce
Rimavská Sobota
Mzdové podmienky
910€ /mesačne (840€/mesačne + pobádacia zložka 70€/mesačne pri úväzku 35 hod/týždenne)
Termín nástupu
01.08.2025

Požadované predpoklady na výkon práce

Požadovaný stupeň vzdelania
Úplné stredné odborné vzdelanie – maturita
Požadovaná odborná prax
3 mesiace
Úroveň ovládania výpočtovej techniky
Základné ovládanie výpočtovej techniky
Administratívne zručnosti
ovládanie výpočtovej techniky – využitie pre bežné kancelárske práce; administratívne zručnosti – slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa,
Osobnostné predpoklady
odolnosť voči záťaži, spoľahlivosť, obchodné a komunikačné zručnosti.

Informácie o výberovom konaní

Termín ukončenia výberového konania
15.07.2025
Informácie pre uchádzača
Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého uchádzača osobne. Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí budú pozvaní na výberové konanie. Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Mám záujem o pracovnú ponuku