Samostatný referent Centra podpory IT Košice, Košický kraj

Pracovné ponuky - Informačné technológie

Samostatný referent správy zákazníckych požiadaviek je zamestnanec s vyššou kvalifikáciou, ktorý samostatne spravuje zákaznícke požiadavky v oblasti informačných technológií. Samostatné vykonávanie postupov technickej údržby počítačových systémov a sietí, identifikácia porúch, inštalácia operačných systémov a aplikácií, komunikácia medzi užívateľmi a správou databáz, aplikácií a sietí, riešenie neštandardných situácií, nadštandardných požiadaviek a ich konzultácie s užívateľmi a dodávateľmi a pod.

Informácie o pracovnom mieste

Forma právneho vzťahu
Pracovný pomer
Názov typovej pozície
samostatný referent správy zákazníckych požiadaviek
Miesto výkonu práce
Košice
Mzdové podmienky
stupeň náročnosti: 4, TT 8, mzda 1150 €, pobádacia zložka mzdy do výšky 80 EUR
Termín nástupu
1.2.2025

Požadované predpoklady na výkon práce

Požadovaný stupeň vzdelania
Vysokoškolské vzdelanie I. stupňa
Požadovaná odborná prax
1 rok
Odborné spôsobilosti
znalosť operačných systémov Windows 8 a 10, základná znalosť sietí, znalosť konštrukcie počítačov a periférnych zariadení
Úroveň ovládania výpočtovej techniky
pokročilejšie využívanie výpočtovej techniky
Vodičské oprávnenie
skup. B
Osobnostné predpoklady
komunikačné zručnosti, organizačné zručnosti, kreativita, analytické myslenie, schopnosť prijať zodpovednosť, flexibilita

Informácie o výberovom konaní

Termín ukončenia výberového konania
31.1.2025
Informácie pre uchádzača
Váš životopis posúdime a kontaktovať budeme uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Mám záujem o pracovnú ponuku