Odborný manažér je vysokokvalifikovaný zamestnanec, ktorý riadi zverený útvar a komplexne realizuje riadiace činnosti smerujúce k naplňovaniu strategických cieľov rozvoja spoločnosti. Riadenie, organizovanie a kontrola najzložitejších účtovných a daňových procesov vo zverenom útvare, plánovanie podnikateľských aktivít vo zverenom útvare a využitie ich kapacít, vedenie zamestnancov, prideľovanie úloh, motivovanie, hodnotenie zamestnancov, identifikácia a riešenie problémov, zabezpečenie efektívnosti hospodárenia zvereného útvaru a hodnotenie výkonnosti zamestnancov daného útvaru a zabezpečovanie ďalších personálnych činností, vedenie príslušnej technickej a prevádzkovej dokumentácie, vysoká miera zodpovednosti za škody a pod. Po odbornej stránke poskytuje výklad, konzultácie a interné metodické usmernenie v oblasti účtovných a daňových predpisov, metodicky riadi všetky účtovné procesy pri zavádzaní nových produktov, pripomienkuje obchodné zmluvy, vypracováva odborné stanoviská v rámci spoločnosti, odborné správy a stanoviská pre tretie subjekty, ekonomické analýzy, dohliada na spracovanie mesačnej a ročnej závierky ako aj konsolidovanej ročnej účtovnej závierky, riadi peňažné toky spoločnosti (vypracovanie a vyhodnotenie plánu peňažných tokov, zabezpečenie dostatočnej peňažnej hotovosti), vyhodnocuje ďalšie plány ako súčasť podnikateľského plánu, plán úverového zaťaženia, vypracováva účtovný rozvrh vrátane jeho zmien, dohliada na vypracovanie daňových priznaní (daň z príjmu, DPH, cestná daň, daň z nehnuteľností), koordinuje a dohliada na činnosti súvisiace s vykonaním externého auditu spoločnosti, spolupracuje s bankami, a pod.
Aktívne sa podiela na projektových a rozvojových aktivitách spoločnosti.
Informácie o pracovnom mieste
Forma právneho vzťahu
Pracovný pomer
Názov typovej pozície
odborný manažér
Miesto výkonu práce
Banská Bystrica
Mzdové podmienky
stupeň náročnosti: 6, TT 11, ponúkaná základná mzda 1 800 EUR mesačne (môže byť upravená podľa odborných skúseností a praxe uchádzača) a prémie v závislosti od miery plnenia ukazovateľov podľa OS–52 Odmeňovanie zamestnancov
Termín nástupu
1.2.2025 alebo dohodou
Požadované predpoklady na výkon práce
Požadovaný stupeň vzdelania
Vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
Požadovaná odborná prax
5 rokov so skúsenosťou riadenia v danej oblasti
Odborné spôsobilosti
expert v oblasti daňových a účtovných predpisov a medzinárodných štandardov IFRS
Úroveň ovládania výpočtovej techniky
pokročilé využívanie výpočtovej techniky pre bežné kancelárske práce
Úroveň znalosti cudzieho jazyka
dobrá
Vodičské oprávnenie
B - aktívny vodič
Administratívne zručnosti
písomný prejav, slovný prejav, schopnosť vyjadrovania
Osobnostné predpoklady
manažérske štandardy, riadiace zručnosti, komunikačné zručnosti, schopnosť prijať zodpovednosť, schopnosť rozvíjať sa, kreativita a strategické myslenie, rozhodnosť, odolnosť voči záťaži
Informácie o výberovom konaní
Termín ukončenia výberového konania
31.1.2025
Informácie pre uchádzača
- prijatie na PZ
- skúšobná doba 3 mesiace
- doba určitá 1 rok, s možnosťou predĺženia na neurčitý čas
Iné výhody:
- zamestnanie u 2. najväčšieho zamestnávateľa v rámci SR
- zázemie veľkej a stabilnej spoločnosti s 30-ročnou tradíciou
- príspevok na dopravu do zamestnania s denným dochádzaním zo vzdialenosti min 30 km
- príspevok a zabezpečenie ubytovania nad 80 km od pracoviska
- príspevok pri dlhodobej práceneschopnosti
- mimoriadna sociálna výpomoc
- príspevok na rôzne športové a kultúrne podujatia
- MULTIsport karta
- príspevok na prváčika (pri nástupe do školy)
- detské letné tábory pre deti zamestnancov
- zľavy na produkty a služby
Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého uchádzača osobne. Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí budú pozvaní na výberové konanie. Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Mám záujem o pracovnú ponuku