Odborný referent správy zákazníckych požiadaviek je vysokokvalifikovaný zamestnanec, ktorý komplexne riadi a spravuje zákaznícke požiadavky v oblasti informačných technológií.
Samostatné vykonávanie postupov technickej údržby počítačových systémov a sietí, identifikácia porúch, inštalácia operačných systémov a aplikácií, komunikácia medzi užívateľmi a správou databáz, aplikácií a sietí, riešenie neštandardných situácií, nadštandardných požiadaviek a ich konzultácie s užívateľmi a dodávateľmi a pod. Práca vyžaduje cestovanie v regióne.
Informácie o pracovnom mieste
Forma právneho vzťahu
Pracovný pomer
Názov typovej pozície
odborný referent správy zákazníckych požiadaviek
Miesto výkonu práce
Rožňava
Mzdové podmienky
stupeň náročnosti: 5, TT 9, mzda 1 200 €, pobádacia zložka mzdy do výšky 90 EUR
Požadované predpoklady na výkon práce
Požadovaný stupeň vzdelania
Vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
Požadovaná odborná prax
2 roky
Odborné spôsobilosti
znalosť operačných systémov Windows 8,10,11, základná znalosť sietí, znalosť konštrukcie počítačov a periférnych zariadení
Úroveň ovládania výpočtovej techniky
pokročilejšie využívanie výpočtovej techniky
Vodičské oprávnenie
vodičské oprávnenie skup. B (prax v riadení motorového vozidla 2 roky)
Osobnostné predpoklady
komunikačné zručnosti, organizačné zručnosti, kreativita, analytické myslenie, schopnosť prijať zodpovednosť, flexibilita
Informácie o výberovom konaní
Termín ukončenia výberového konania
20.6.2025
Informácie pre uchádzača
Váš životopis posúdime a kontaktovať budeme uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Mám záujem o pracovnú ponuku