Samostatný referent správy zákazníckych požiadaviek je zamestnanec s vyššou kvalifikáciou, ktorý samostatne spravuje zákaznícke požiadavky v oblasti informačných technológií.
Samostatne vykonáva postupy technickej údržby počítačových systémov a sietí, identifikuje poruchy, inštaluje operačné systémy a aplikácie, komunikuje medzi užívateľmi a správou databáz, aplikácií a sietí, rieši neštandardné situácie, nadštandardné požiadavky a konzultuje ich s užívateľmi a dodávateľmi a pod. Práca vyžaduje cestovanie v regióne.
Informácie o pracovnom mieste
Forma právneho vzťahu
Pracovný pomer
Názov typovej pozície
samostatný referent
Miesto výkonu práce
Trenčín
Mzdové podmienky
stupeň náročnosti: 4, TT 8, mzda 1100 €, pobádacia zložka mzdy do výšky 80 EUR
Požadované predpoklady na výkon práce
Požadovaný stupeň vzdelania
Vysokoškolské vzdelanie I. stupňa
Požadovaná odborná prax
1 rok
Odborné spôsobilosti
znalosť operačných systémov Windows 8 a 10, znalosť konštrukcie počítačov a periférnych zariadení
Úroveň ovládania výpočtovej techniky
základná
Vodičské oprávnenie
skup. B (prax v riadení motorového vozidla 2 roky)
Osobnostné predpoklady
komunikačné zručnosti, organizačné zručnosti, kreativita, analytické myslenie, schopnosť prijať zodpovednosť, flexibilita
Informácie o výberovom konaní
Termín ukončenia výberového konania
21.10.2024
Informácie pre uchádzača
Váš životopis posúdime a kontaktovať budeme uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Mám záujem o pracovnú ponuku