Priehradkový zamestnanec – retailový poradca na pošte je kvalifikovaný zamestnanec, ktorý ponúka a poskytuje produkty a služby Slovenskej pošty, a. s., a jej zmluvných partnerov, vykonáva retailové klientske poradenstvo a vybrané podporné obchodné činnosti pri poštovej priehradke (priamy kontakt so zákazníkom). Vykonáva odborné rutinné práce pri poštovej priehradke spojené s hmotnou zodpovednosťou ako napr. príjem, resp. výdaj viacerých druhov zásielok, vrátane obstarávateľských činností, výkon iných činností vrátane poskytovania informácií v zmysle Poštových podmienok, ponuky a predaja produktov pošty a jej zmluvných partnerov, výkon činností v rámci finančného sprostredkovania a pod.
Pracovný pomer: určitá doba na 1 rok s možnosťou predlženia na neurčitý čas; Rovnomerne rozvrhnutý pracovný čas pondelok až piatok v dvojzmennom pracovnom režime.
Informácie o pracovnom mieste
Forma právneho vzťahu
Pracovný pomer
Názov typovej pozície
priehradkový zamestnanec - retailový poradca
Miesto výkonu práce
Bratislava
Mzdové podmienky
ponúkaná základná mesačná mzda 870 EUR (brutto) pri 37,50 hod/týždenne s možnosťou priznania pobádacej zložky až do výšky 105 EUR (brutto)
Termín nástupu
01.04.2023, resp. dohodou
Požadované predpoklady na výkon práce
Požadovaný stupeň vzdelania
Úplné stredné odborné vzdelanie SOU – maturita
Požadovaná odborná prax
3 mesiace
Úroveň ovládania výpočtovej techniky
základná úroveň
Administratívne zručnosti
písomný prejav, slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
Osobnostné predpoklady
komunikačné a obchodné zručnosti, spoľahlivosť, presnosť, flexibilita,sebaovládanie, spoľahlivosť, schopnosť rozvíjať sa, odolnosť voči záťaži
Informácie o výberovom konaní
Termín ukončenia výberového konania
31.03.2023
Informácie pre uchádzača
Ďakujeme za Váš záujem. Váš životopis starostlivo posúdime. Kontaktovaní budú len vybraní uchádzači.
Mám záujem o pracovnú ponuku