Samostatný referent centra podpory IT v Bratislave s možnosťou zárobku do výšky 1020€ - vhodné aj pre absolventa, Bratislavský kraj

Pracovné ponuky - Informačné technológie

Samostatný referent správy zákazníckych požiadaviek je zamestnanec s vyššou kvalifikáciou, ktorý samostatne spravuje zákaznícke požiadavky v oblasti informačných technológií. Samostatné vykonávanie postupov technickej údržby počítačových systémov a sietí, identifikácia porúch, inštalácia operačných systémov a aplikácií, komunikácia medzi užívateľmi a správou databáz, aplikácií a sietí, riešenie neštandardných situácií, nadštandardných požiadaviek a ich konzultácie s užívateľmi a dodávateľmi a pod. Práca vyžaduje cestovanie v regióne.

Informácie o pracovnom mieste

Forma právneho vzťahu
Pracovný pomer
Názov typovej pozície
Samostatný referent centra podpory IT
Miesto výkonu práce
Bratislava
Mzdové podmienky
Možnosť zárobku do výšky 1020€ - základná mzda 950 EUR/mesačne + pobádacia zložka mzdy do výšky 70 EUR/mesačne
Termín nástupu
Dohodou

Požadované predpoklady na výkon práce

Požadovaný stupeň vzdelania
Vysokoškolské vzdelanie I. stupňa
Odborné spôsobilosti
Microsoft Windows - Pokročilý
Vodičské oprávnenie
B
Osobnostné predpoklady
- komunikačné zručnosti - organizačné zručnosti - analytické myslenie - schopnosť prijať zodpovednosť - flexibilita - znalosť operačných systémov Windows 8 a 10 - základná znalosť sietí - znalosť konštrukcie počítačov a periférnych zariadení
Mám záujem o pracovnú ponuku