Samostatný referent správy zákazníckych požiadaviek, Bratislavský kraj

Pracovné ponuky - Informačné technológie

Samostatný referent správy zákazníckych požiadaviek je zamestnanec s vyššou kvalifikáciou, ktorý samostatne spravuje zákaznícke požiadavky v oblasti informačných technológií. Zabezpečovanie konzultačných služieb užívateľom aplikácií, servis užívateľom na základe databázy znalostí, samostatná lokalizácia porúch a závad zložitého hardware a software, projektovanie a koordinácia servisu, údržby a správy banky údajov znalostí a pod.

Informácie o pracovnom mieste

Forma právneho vzťahu
Pracovný pomer
Názov typovej pozície
Samostatný referent
Miesto výkonu práce
Lovinského 35, 817 11 Bratislava
Mzdové podmienky
Stupeň náročnosti 4, TT 8, ponúkaná základná mzda 745 EUR/mesačne, možnosť získania pobádacej zložky mzdy až do výšky 55 EUR/mesačne
Termín nástupu
1.12.2019

Požadované predpoklady na výkon práce

Požadovaný stupeň vzdelania
Vysokoškolské vzdelanie I. stupňa
Požadovaná odborná prax
1 rok
Odborné spôsobilosti
Znalosť SQL databáz, konfigurácia sieťových zariadení
Úroveň ovládania výpočtovej techniky
Pokročilejšie využívanie výpočtovej techniky
Osobnostné predpoklady
Komunikačné zručnosti Organizačné zručnosti Analytické myslenie Schopnosť prijať zodpovednosť Flexibilita

Informácie o výberovom konaní

Termín ukončenia výberového konania
25.11.2019
Informácie pre uchádzača
Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého uchádzača osobne. Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí budú pozvaní na výberové konanie. Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Mám záujem o pracovnú ponuku