Referent/operátor zákazníckeho centra Banská Bystrica, Banskobystrický kraj

Pracovné ponuky - Poštové služby

Referent zákazníckeho servisu je kvalifikovaný zamestnanec, ktorý poskytuje informácie, resp. bezprostrednú informatívnu pomoc zákazníkom o všetkých produktoch a službách. Podávanie všestranných odborných informácií o poskytovaných produktoch a službách, uskutočňovanie telefonického prieskumu, spracovanie analýz, predkladanie návrhov pre tvorbu manuálov a algoritmov komunikácie so zákazníkom a pod.

Informácie o pracovnom mieste

Forma právneho vzťahu
Pracovný pomer
Názov typovej pozície
referent
Miesto výkonu práce
Banská Bystrica
Mzdové podmienky
stupeň náročnosti 3, TT 7, ponúkaná základná mzda 700 EUR/mesačne, možnosť získania pobádacej zložky mzdy až do výšky 56 EUR/mesačne
Termín nástupu
21.10.2019

Požadované predpoklady na výkon práce

Požadovaný stupeň vzdelania
Úplné stredné odborné vzdelanie – maturita
Požadovaná odborná prax
1 rok
Úroveň ovládania výpočtovej techniky
využívanie výpočtovej techniky pre bežné kancelárske práce Word, Excel, Internet
Úroveň znalosti cudzieho jazyka
aktívne ovládanie anglického jazyka
Administratívne zručnosti
písomný prejav, slovný prejav, schopnosť vyjadrovania
Osobnostné predpoklady
komunikačné zručnosti, sebaovládanie, samostatnosť

Informácie o výberovom konaní

Termín ukončenia výberového konania
15.10.2019
Informácie pre uchádzača
Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého uchádzača osobne. Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí budú pozvaní na výberové konanie. Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Mám záujem o pracovnú ponuku