samostatný referent správy zákazníckych požiadaviek, Bratislavský kraj

Pracovné ponuky - Informačné technológie

Samostatný referent správy zákazníckych požiadaviek je zamestnanec s vyššou kvalifikáciou, ktorý samostatne spravuje zákaznícke požiadavky v oblasti informačných technológií. Zabezpečuje konzultačné služby užívateľom aplikácií, servis užívateľom na základe databázy znalostí, samostatne lokalizuje poruchy a závady zložitého hardware a software, projektuje a koordinuje servis, údržbu a správu banky údajov znalostí a pod.

Informácie o pracovnom mieste

Forma právneho vzťahu
Pracovný pomer
Názov typovej pozície
samostatný referent
Miesto výkonu práce
Bratislava
Mzdové podmienky
dohodou
Termín nástupu
01.05.2017

Požadované predpoklady na výkon práce

Požadovaný stupeň vzdelania
Vysokoškolské vzdelanie I. stupňa
Požadovaná odborná prax
1 rok v odbore
Odborné spôsobilosti
znalosť desktopových operačných systémov, znalosť MS Office
Úroveň ovládania výpočtovej techniky
pokročilé ovládanie výpočtovej techniky
Úroveň znalosti cudzieho jazyka
základná znalosť cudzieho jazyka
Vodičské oprávnenie
vodičské oprávnenie - skupina B
Administratívne zručnosti
písomný prejav, slovný prejav, schopnosť vyjadrovania
Osobnostné predpoklady
komunikačné zručnosti, organizačné zručnosti, analytické myslenie, samostatnosť, spoľahlivosť, odolnosť voči senzorickej záťaž

Informácie o výberovom konaní

Termín ukončenia výberového konania
24.04.2017
Informácie pre uchádzača
Váš životopis spolu s motivačným listom starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá a budú pozvaní na výberové konanie. Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Mám záujem o pracovnú ponuku